Fredag

Så jädra dålig själv diciplin jag har..
Började med att jag vaknade halv ett idag. Hur lyckas jag?
Skulle städa tänkte jag, men fastade framför tvn. Blev lite plockande men har inte dammsugit eller tvättat golvet. Ska göra det imorgon.
Har dock fått gjort spagetti och köttfärsås och lagt i frysen, blev fem portioner, varav en jag åt :)
Så det är perfekt att kunna ha med sig till skolan till lunch.
Har även tvättat nu på kvällen, gick bra förutom att torkskåpet inte funkade, så nu hänger allt i mitt badrum. Suck, så irriterande.
Om man går utanför min dörr så luktar det fiskbil, vill säga rå fisk.. Skit äckligt, trodde jag skulle spy varenda gång jag gick utanför dörren, så undrar lite vad grannarna har hittat på med?!
Wierd..
Imorgon ska jag då städa golven sen kommer mamma, pappa och linnea för mys på kvällen. Pappa ska även sätta upp min fin finta tavla :D
Förhoppningsviss ska jag fixa lite pluggande också, måste verkligen.

Då jag sov så jädra länge idag är jag verkligen inte trött nu :S Så ska nog ta lite pastasallad och kolla film :)

På återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0