Söndag

I fredags var jag uppe till klockan 4, så vaknade inte fören klockan 13 igår. Så kändes som jag sov bort större delen av dagen.
Blev i alla fall att jag fick städat här hemma, det som behövdes.
Sen vid halv fem tiden kom mamma, pappa och Linnea. Pappa fick upp min tavla jag fått i julklapp. Sen blev det att vi spelade spel och dippade grönsaker :) Mums! Var verkligen jätte mysigt.
Sen när de skulle hem vid halv åtta så frågade de om jag ville med hem till dem, och då det kändes väldigt ensamt att stanna kvar här själv så gjorde jag det. Så hemma hos dem blev det godis och tv tittande :) Tycker det är så himla mysigt att umgås med familjen.
Jag har nog blivit lite tråkig sista tiden.. :/
Idag har det blivit en del plugg, inte så mycket som jag hoppats, men jag får helt enkelt hålla tummarna för att det går vägen ändå.
Imorgon är det föreläsning 10-12 och sen klockan 14 är det tenta.. Får se om jag hinner till Strövels imorgon så jag kan vara med på styrelsemötet på fritidsgården. Fpr se om jag orkar också.

Jag har tänkt lite nu ikväll.. Jag har insett att jag är trött på att bo själv, visst det är skönt att bara behöva tänka på sig själv och jag kan göra precis som jag vill när det gäller allt. Men det är inte kul, jag skulle vilja träffa någon som man så småning om kan flytta ihop med. Någon att dela vardagen med, att skratta ihop och laga mat med. Allt det där vanliga. För det är inte mycket som är roligt att göra själv..
Men jag har ändå tur att Linnea flyttar in i huset mitt emot snart, så har man någon att umgås med...
Men samtidigt så bor jag och Ninnie jätte nära varandra men inte ses vi så ofta för det.. Det suger helt enkelt..


Tavlan jag fick i julklapp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0