Onsdag, eller egentligen torsdag

Ja, klockan har passerat tolv så egentligen är det ju torsdag.
Men dagen idag har jag spenderat på så sätt att jag har storstädat lägenheten. Okej, kanske inte ska ta i. Jag har städat lägenheten :P
Sen hämtade Henrik mig så tog vi oss ner på stan för en liten fika på EH, sen gick vi på stan. Henrik fick handlat lite!
Påväg tillbaka till bilen träffade vi på Malin, så stod och snackade med henne i nästan 40 minuter.
Henrik är snäll han, jag blev nämligen erbjuden sällskap på  Maxi, så jag slapp cykla :)
Så fick även handlat hem lite, blev mycket grönsaker, så imorgon blir det sallad till lunch!

Nu ska jag nog försöka uppsöka sängen, för jag börjar faktiskt bli trött!!! Nackdelen med att sova länge, det är svårt att komma i säng i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0