Onsdag

Ännu en gång sitter jag på tåget påväg till skolan.
Skickade igår iväg ett mail ang. hur stor chans det är att man kommer in vid sen anmälan. Fick till svar idag att chansen är väldigt liten.
Så hur ska jag göra med mitt liv?! Vad ska jag göra fram tills att det finns en möjlighet för mig att komma in, vilket är ett år?!
Ska jag gå kvar där jag går nu för att bara samla på mig massa studieskulder utan nytta?!
Det är mycket att tänka på och jag blir bara mer och mer orolig. Varför kom jag inte på detta tidigare?
Suck.

Ska i alla fall avsluta detta året så bra som möjligt så jag får ihop lite poäng så att inte CSN krånglar nästa år.

Är snart framme i Malmö så ska plocka ihop datorn nu.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0