Tisdag?!

Är totalt förvirrad i dagarna, men dem säger i alla fall att det är tisdag :)

I helgen fick jag gjort kompletteringarna gällande Informationssystem i vårt projekt, fick svar igår att allt är godkänt och klart gällande IS.
Så skönt att veta att jag gjorde ett bra jobb med det! Nu är det bara ekonomibiten kvar, sen kan man inkassera 15hp för detta projektet.

Nå vad händer i mitt liv nu då?!
 Jadu, inte mycket. Pluggar lite, eftersom jag har fått för mig att gå en sommarkurs nu under sommaren. Vilket inte borde vara ett problem, men det är det. Uppgifterna fxar jag men sen när jag ska lägga upp dem så funkar inte det och jag får psykbryt på det. Men vi har sådan tur att man om man vill kan lämna in alla uppgifterna i slutet, så vår väll samla på mig alla uppgifterna och sen helt enkelt ta mig ner till malmö och fixa det där. Fast att det är en distans kurs :/

Har varit hos familjen några dagar, men ska hem till lägenheten idag. Behöver vara i stan lite nu känner jag.
Men det är så förbannat tråkigt att vara själv. Men har bestämmt mig, (som så många gånger förr), att jag ska börja med dem där satans promenaderna nu.

Händer annars i veckan?!
Ska träffa Linnea idag, ska mysa med lite film och så ikväll :)
Imorgon tror jag inte jag har något spec, ska kolla med Henrik om han vill fika.
På Torsdag blir det kör och ut och äta på kvällen. Mys :)
På fredag blir det grillning med pappas jobb.
Lördag skulle jag nog hitta på något med Ninnie :)
På söndag är jag ledig?!
haha. Fullt upp, skönt :) Trivs då!

Kommentarer
Postat av: Fanny Castelius

Tack för din fina kommentar på min blogg!

Det gäller bara att verkligen bestämma sig:) Jag tror på dig! Kram Fanny

2011-06-15 @ 22:09:12
URL: http://www.fannycastelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0