Tisdag

Då har det gått ännu några dagar sen sist..

Maten på Haket var toppen god, kan verkligen rekomendera er att äta där!
När jag kom hem där ifrån i torsdags var jag så mätt, men satte mig vid datorn och då får jag reda på att jag skrivit VG på IS tentan. Så glad jag blev!

I fredagskväll var vi på pappas jobb för grillkväll, det var trevligt och god mat där med!
Följde med familjen hem och sov där.

Sen på lördagen fick jag skjuts hem, efter ett besök på systemte.
För på kvällen var det utgång som väntade. Dock blev saker och ting lite kaos, men jag kom till slut ut.
Blev lite bartömning på Nicks och sen Bahnhof! Hade i alla fall kul :)

I söndags så skickar mamma ett sms till mig där det står följande: "Ring mig när du vaknat." Vilket jag gjorde av smset :P Så var bara till att ringa.
Då ville dem (mamma, pappa och linnea) att vi skulle åka till Danmark, så pappa kunde köpa öl till midsommar.
Hade ju inget bättre för mig så hängde med. Det var mysigt :)
Sen gjorde jag inte mycket mer den helgen.

Idag ska jag inte göra någonting förutom att tvätta ikväll. Har tappat sommarglädjen pga vädret :/

Imorgon åker jag nog hem till familjen, så slipper man vara ensam :)

Vill passa på att tipsa om en blogg jag tycker är grym, det är en tjej som gick samma kurser som mig nu under detta året på Malmö högskola. Och hon har startat en blogg som är full av inspiration till att öka självkänslan och inse att man är bra som man är. Så kolla in den vet jag! http://www.fannycastelius.se/


Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0