Onsdag

Hej!
Vet att jag är sämst på att blogga.
Har inte riktigt tiden till det, vilket är ganska hemst med tanke på att det inte tar så många minuter att slänga ihop något.

I fredags var jag nere i kävlinge för att hälsa på Malin :) det var lite fest och trevligheter där.
Dock tog jag och Henrik tåget hem vid tolv på natten. Men vi snackade massa skola och musik på färden hem. Var trevligt!
På lördagen hämtade mamma pappa och linnea mig så åkte vi till västersjön med taiga. Blev fika och mys där.
Sen följde jag med dem hem och stannade där till i måndags.
I söndags var vi på Tanjas konfirmation, det var trevligt :) Och god mat blev det.

Igår kändes det som en sten lättade från mitt hjärta.
Har fått klarhet i projektet som ska vara inlämnat på fredag. Så är bara lite finlir som ska göras idag sen håller jag lite halvt helg! Underbart.

Är dock grymt fattig så ska inte göra någonting. Ganska skönt, men ganska tråkigt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0