VFU och lite till

Hej igen!
I söndags fick mamma och pappa hem en liten Collie valp, ska passa henne tills i morgon sen får vi se om hon blir såld eller dem ska behålla henne, hoppas på det sistnämnda. Så troligen blir det inte så.

Igår började VFUn, det är samma sak som praktik. Jag är på Kungsgårdsskolan, som jag bor granne med, nära och bra med andra ord!
Det har gått jätte bra, jag är förvånad att eleverna är så lugna och duktiga som de är. Inte som på min tid, låter son att man är typ 100år när man säger så. På min tid...
Men jag inser i alla fall mer och mer att detta är rätt för mig!

Fick samtal från Strövelstorpsskola idag också, om jag kan jobba den 20de okt, i tyska och engelska. Har svårt för engelska och har bara läst tyska i två veckor när jag var 12år, det kommer nog gå bra :P

Sitter på bussen påväg till mamma och pappa, så bloggar via telefonen. Hoppas jag kan upprätthålla bloggen bu när jag har fixat appen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0