Linus 20-års fest

I lördags var man då på Linus 20-års fest.. Vilket var riktigt trevligt om ni frågar mig, men det var ju en viss person som inte verkade ha så kul.. Men det var ju samma sak på nyår så hon är väll sådan som person kan jag tänka mig.. Det var litte tråkigt att inte Catti var med, hade varit kul att träffa henne igen.. Men får hoppas att det blir fler gånger man festar med detta gäng! Enligt Tommy tyckte han att jag och Linnea absolut skulle festa med oss, i alla fall Jag för jag är ju trotts allt inte Lelles lillasyster :P Hehe..

Hade hoppats på att få prata lite mer med en viss person, men så blev det ju dock inte.. Det är kanske därför man hoppas ytterligare att få festa med de folket igen.. För i det folket så finns den där personen som jag verkligen skulle vilja prata mer med..


Det var mycket trevligt att få snacka med Emma igen, pratades ju vid en hel del på nyår.. Men hon hann sticka innan jag fick hennes nr, ännu en anledning att jag måste festa med dom igen.. :/

Denna kväll fick jag också träffa Linneas pojkvän Jocka.. Han verkar ju snäll och så, var lite svårt att få en hel uppfattning.. Tyckte dock synd om Linnea med tanke på att det blev tydligen lite mycket dricka till honom :S

Fick även träffa Linus flickvän Lotta som var mycket trevligt så henne måste Linus hålla fast vid, det har jag bestämmt :P Hehe.. Pratade nästan hela kvällen med henne, om allt och inget.. Riktigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: Linafinastina

riktigt najs med blogg :P

2007-02-27 @ 10:08:26
URL: http://linastarnert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0