Mobil!

Snart släpps min mobil, då ska jag köpa den.
Eftersom man nu är duktig och jobbar röven av sig så ska jag faktiskt ta av dom pengarna och köpa en ny telefon, även om det är tänkt att pengarna ska gå till körkort.. Men jag räknar med att jag får 16. 000 ungefär, så om 10 000 går till körkort så har jag 6.000 att roa upp..
För mormor betalar ju halva körkortet så förhoppningsviss behövs inte alla 10000 till körkortet, beroende på hur duktig jag är..'

Ska banne med vara lika duktig som Lina, ska bara börja köra också.. :P

image2

Kommentarer
Postat av: Lina

Min bil är helt klar nu. Farmors gamla opel MOHAHA. Håller på att övertala pappa till att jag ska få ett litet lån på 45.000 som jag ska avbetala så att jag kan köpa en Peugeot 206 som jag hittat :D.
(Har varit på körskolan typ tre gpnger under sommarlovet. och nu är jag ledig men då är körskolan stängd! Och snart uppskriving :/ )

2007-07-18 @ 13:53:24
URL: http://linastarnert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0