Tänk om...

Tänk om jag har förstört allt vi har haft i alla dessa år..
På grund av ett jävla mejl..
Förhoppningsviss har jag inte det, utan att det blir något bra av det istället..

Att vi kanske kan bli som vi var innan vi började på gymnasiet eller i alla fall som vi var i ettan då vi träffades en gång varje vecka och när vi fått pengar åkte jag in till dig i hbg och så gick vi och tog en fika.
Bara du och Jag.. Bara du och jag och ingen annan.

Jag är rädd att bli ensam kvar, det är nog därför jag tycker det är så jobbigt att du har han nu..

Du har liksom varit hela min värld i så många år, så när vi nu knappt ses så känns det som att min värld faller i bitar, en efter en fallar bitarna til marken. För att sedan ligga kvar där och inte vara till någon nytta..

Men nu när du vet hur jag känner så kanske vi kan göra något det bättre :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ring om det är något Emma! Du är en stor del av min värld! <3

2007-07-21 @ 17:14:36
URL: http://linastarnert.blogg.se
Postat av: Anonym

ååhh mma, får ja gissa att det handlar om nea ? isåfall oroa dig inte, nea lämnar en aldrig.. hon är en riktig vän.. PussåKram

2007-08-02 @ 21:45:56
URL: http://tiirajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0