Tjejmys!

Ikväll blir det tjejmys :)
Ska hem till Landgren och ha tjejmiddag där med några av tjejerna från gammla klassen :)
Det blir jag, Linnea, Emma, Theresa och Thina :)

Emma ringde för kanske en timme sen och kollade så att allt var lungt..
Sen frågade hon hur sugen jag var på att dra ut sen..
Har ju inga pengar men är riktigt sugen, frågan är bara hur man tar sig hem :S
Men det löser sig säkert får flörta med pappsen om han kan köra :)

Men nu ska jag fixa lite lunch, blir nog nudelsoppa.. HAHA

Sen är det fram med plattången och fönen för att se om jag kan få någon fason på mitt bångstyriga hår..
Det är skit just nu, måste klippa och färga det NUUUUU!
Men har inga pengar :(
Blää, måste fixa sånt sommarkort med men pengarna är ju slut.. Opps..

Ha d nice!

Kommentarer
Postat av: theresa

tackar för en mysig tjejkväll.. var kul att träffa dig igen.. det får vi definitivt göra om:D puss o kram

2007-07-12 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0