Droppen som fick bägaren att rinna över..

Jag har kännt länge nu att jag inte är på topp, och idag när jag kom hem så var det en liten bagatell som fick bägaren att rinna över.

Jag är verkligen trött på allting. Jag pallar inte göra någonting längre, jag känner inte för att festa, träffa folk och vara allmänt social. Jag vet inte vad det är. Jag har haft ont i magen idag, är rädd att jag har fått tilbaka min magkatarr nu igen. JAG VILL INTE.
Det känns som att mitt liv bara präglas av skitsnack, elakheter och mygel.. Jag vill inte ha det så här. Jag är inte den personen egentligen, de som känner mig vet att jag om någon inte är sådan egentligen. Jag är en person som är alla till lags, pratar med vem som. Men inte längre, jag saknar mitt gamla jag, mitt gamla jag som gick på Strövels. Då skitsnack, elakheter och mygel inte existerade.

Är så fruktansvrät trött på skolan, jag pallar inte den mer, jag börjar tappa allt. Jag är okoncentrerad på lektionerna, jag har slutat att göra läxor och plugga till prov. Jag vet inte vad det är med mig.

Jag vill ingenting längre.
Jag vet inte om jag vill detta över huvudtaget längre.
Detta sista kommer låta som något jävla självmords sak, men jag vet inte om jag känner att livet är värt att leva längre..

Jag är mot självmord så det ska jag inte försöka mig på änns, men jag vill få en mening med livet, någonting att leva för.

GE MIG NÅGOT ATT LEVA FÖR, snälla.image1

Kommentarer
Postat av: Emma

du behöver nog hjälp. det enda jag kan säga. hoppas att det blir bättre. ta hand om dig!

2007-03-07 @ 16:59:25
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Linafinastina

Jag håller helt med dig Emma, plugget kommer i sistahand hela tiden. Slutat orka plugga, ligger efter i en massa arbeten som jag inte orkar ta tag i. Och det är inte bra. Så sjukt trött på allt nu. Kanske är det skolan som orsakar det, kanske är det något mer djupare. Så kan det i alla fall vara för mig. för dig vet jag inte, men jag förstår hur det är i alla fall. Vi måste komma på en lösning!

2007-03-10 @ 16:38:48
URL: http://linastarnert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0