Rubrik

Idag känns det mycket bättre än vad det gjorde igår, vet inte vad det är som får mig att växla så i humör..
Har nyss varit ute och ätit kinamat med mammsen och Idisen!
Men sen skulle de iväg till sjukan med Idisen, så då fick jag gå tillbaka till skolan..
Och här är jag nu, ska bedriva drygt en timme nu utan att ha något att göra, jätte kul, eller inte :P

Men det är ju bara en timme det gäller nu, har ju från början tre timmar håla, men berdrev två av dom med
mammsen och Idisen som sagt.. Gick en runda på systemet också, vill verkligen vara 20 nu..
Fanns en massa godsaker där kan vi ju säga :P Hehe..
Hittade Baja Päron, som vi brukar dricka när vi turar så det har mamma lovat mig att hon ska köpa,
så då blev jag lite lycklig i alla fall :)

Nu ska jag göra lite bokföringar, så att jag slipper det i helgen..
Det är ändå ganska bra med hålor, man kan göra massa läxor
så man slipper det under helgen =)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0