Stämmer ganska bra..

Du är populär utan att riktigt vilja det. Utåt sett har du det perfekta livet men inombords brottsa du med problem som alla andra. Du har dock svårt att tacklas med dina problem och flyr hellre från dem, än tar itu med dem. Du är rätt säker och framåt och trivs med folk men när det kommer till kärlek kan du verka osäker. Visa dig sårbar för dina vänner, när du är det, och sök stöd hos dem - du är ingen übermänniska.


Läste massa gamla dagboksinlägg på lunar och helgon idag.....
Det som stod i vissa inlägg skrämde faktiskt mig lite..
Har jag verkligen mått så pass dåligt som jag påstår?
Jag är rädd för att jag har mått så dåligt, men vad
är anledningen till det? Jag har ju så mycket som
inte alla har.. Jag har en familj som bryr sig,
jag har vänner, jag har ett hem och jag har
pengar så att jag klarar mig..

Det ändå som jag inte har  är en snygg kropp och en pojkvän,
men det hör ju kanske lite ihop med varandra...

Men dom två faktorerna kan väll inte få mig att få så dåligt, eller kan dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0