Egoist javisst

Jag blir irreterad när saker och ting inte blir som jag vill

Har nästan god lust att säga att jag tar tillbaka min idé och startar det själv, kanske med hjälp av en person.
Det är liksom min idé och jag vet hur JAG vill ha det, men dom andra vill ju inte som jag vill, även om jag vet att det är bäst att ha det så.

Det hade varit så sjukt mycket enklare om dom hade lyssnat på mig istället, jag och pappa vet ju faktiskt vad vi pratar om. Pappsen har ju faktiskt fixat något liknande tidigare..

Kan inte hjälpa att jag är lite egoistisk i denna frågan men så är det

Och varför ska Läraren lägga sig i? Han har inte med detta att göra överhuvudtaget faktiskt.


Var bara tvungen att skriva av mig lite för att få lite utlopp för mina känslor..

Ska bjuda hit alla och fösöka komma på en bra lösning....


Jävla piller som gör att jag inte kan somna, arg man blir.. Inte konstigt att man blir på dåligt humör.. Gaah

Och ingen telefon har jag fått, skulle kommit i fredags egentligen men icke.. Får kanske ringa elgiganten och höra var f*n den blir av..

Tack för att nu tog er tid att lyssna på mig och mina problem.. :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår dig helt och hållet Emma. Det var inte därför jag sa emot dig idag. Även om det är din idé så måste vi fixa detta på bästa vis. Och jag vet inte varför Patrik verkar så emot det. Och tyvärr har han en förmåga av att få en på andra tankar, trots att de inte är de bästa. Han vill få det som han vill på något sett.. :/

2007-09-05 @ 21:45:16
URL: http://linastarnert.blogg.se
Postat av: Lina

Javisst, jag förstår dig helt. Vill man något och man har en egenbild hur man vill att det ska se ut och det inte blir så eller någon säger emot så är det klart att man blir irriterad. Man kan inte riktigt hjälpa det och man menar inget ont om de andra men som sagt. Det kommer och man kan inte hjälpa det. Men det kommer att bli bra tror jag :)

2007-09-09 @ 14:18:12
URL: http://linastarnert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0