Ännu en dag är kommen

Ja, även idag vaknade man och insåg att man fortfarande var vid liv. Det är inte illa bara det :P Man ska vara glad för det lilla sägs det!

Har ganska nyligen kommit till jobb, är ju alltid i gord tid med tanke på att vi har flex, för det innebär att man antingen sparar sin flex eller så går jag hem en kvart tidigare :)

Som folk säkert märker så händer det inget spännande i mitt liv just nu, jag bara skriver meningslösa inlägg i bloggen om ingenting som sker på jobb. Men vill ni ta del av mitt liv så är det just det som händer nu för tillfället.. Har insett också att jag inte är ledig så mycket i jul heller, är ledig 24-28, 31-1 och den 6 jan men man ska vara tacksam för det man får, även om det är lediga dagar för nästan alla så :P
Har dock egentligen tre betalda semesterdagar att ta ut, men i princip alla andra har tagit ledigt så då sket det sig.. Men kanske spara dom och tar ut dom i pengar i stället :)

Men nu ska jag verkligen sätta fart och jobba!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aww tack snäckan =) Kände mig rätt gullig. Tråkigt att du inte är ledig så mycket till Jul =( Du har fått någon dag iaf ;) Saknar dig en massa!

2008-12-09 @ 10:49:03
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0