bra bättre BÄST :D

Vad bra det känns att vara tillbaka på jobb igen :) Fick höra av alla hur mycket det hade saknat mig och att de verkligen hade behövt mig och att alla vara glada att se mig igen.. jag var borta en dag :P Haha

Vid halv nio ska vi ner i matsalen och kolla lucia, mys :)
Chefen Eva frågade mig idag om jag kanske kunde jobba lite extra i helgen hemifrån, och att det då blev 100% betald överitd. Så ska se om jag kan sätta mig några timmar på söndag och fixa med det :) Eftersom jag nu var hemma igår kanske jag kan jobba in lite av det jag missade :)

Ikväll är det party med STORA bokstäver :) Fett ös medvetslös och det med attityd!

Hör väll av mig senare med ett litet meningslöst inlägg :P

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0