Dan före doppardan

Ja, idag är det då lilljulafton och man sitter på jobb.. Det är inte riktigt klokt faktiskt.
Ska försöka gå tidigare idag, så håll tummarna för att det inte kommer några avtal idag :) För kommer det avtal får jag inte gå förän dem är klara.. Jag behöver verkligen gå tidigare för jag ska till väla, vilket i sig kommer bli min död. Men jag ska köpa två små julklappar till några som jag vill uppmärksamma, och så ska jag handla klart till mammas julklapp plus att jag ska köpa kläder till mig själv då jag måste ha något nytt den 25, för jag ska vara drop-dead gorgeous* jag ska i alla fall göra ett försök :)
Och jag har i alla fall luskat ut att jag ska få en vågtång/trippeltång i julklapp.. Lycka! Så nu kan jag i alla fall vara snygg i håret om inget annat på torsdag!

På fredag ska vi bowla med familjen också, det kan ju bli lagom pinsamt.. Min familj är gansla pinsam faktiskt, även om inte ni där ute kan förstå det så är det faktiskt så.. Men det är en väldigt bra familj också! Me jag har i alla fall hyrt två banor till oss. På första banan spelar Mamma, Pappa och Linnea. På andra banan spelar Jag, Ida och Marcus (som nu efter två år i princip tillhör vår familj)

Ha D!

*dösnygg :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men oj, bowling ja :P

2008-12-23 @ 11:56:16
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: theresa

eller huuur, haha typiskt mig att klanta till saker och ting =P o du, du kommer vara drop-dead gorgeous på torsdag.. det vet jag :D

2008-12-23 @ 21:57:18
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0