Döda mig långsamt..

Idag är jag så sjukt seg i kropp och själ. Det är verkligen en såndär typisk måndag, och man sitter bara och längtar efter helg. Inte för att något speciellt händer, utan bara för att man kanske ska få kunna sova.
Men visst är man sugen på utgång, det är jag alltid :)
I fredags var fyllan ett faktum, men i lördags så blev det bara två cider så det var ju chill. Och ändå hade vi kul, humm vad är det jag hör :P

Men snacka om att helgen var mysko, jag och Lina fick en hel del skamliga förslga :P
Först av Nicklas i fredags, "Jag kan hålla på i flera timmar, och är ni sugna på trekant så ställer jag gärna upp" HAHA, vad chokade jag blev :P
sen i lördags så var det ju Ludde och hans vänner. "Du får en bricka värde 25kr om du har sex med mig" ja, lätt att man går med på det :P

Sen har jag ju en flört med ena vakten på morris ;)

Nu ska jag nog gå och äta lite lunch så min mage kanske slutar kurra så förbaskat..

Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar att du kunde berätta hemlisar för mig med =( Vilken av vakterna? ;) Anders? =)

2008-12-15 @ 17:36:36
URL: http://lindiztankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, helgen var fan sjuk!!!!

2008-12-16 @ 00:25:52
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken nicklas? Haha, jasså minsann Anders ;) kan be Niclas ordna en dejt åt dig ;) Du får mer än gärna prata med mig gummsi!

2008-12-16 @ 16:54:43
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0