Elak människa..

Ibland får jag en känsla av att jag är en väldigt elak människa som bara leker med folks känslor.
Till saken hör att sådan har jag aldrig förr varit. Jag har aldrig sårat folk i min närhet och ännu mindre lekt med andra människors känslor. Men efter sommarn så känner jag själv att jag har förändrats, mycket har säkerligen med att du sårade mig som du gjorde, men jag tyckte att livet verkade leva vidare utan större påverkan från det. Men tydligen har det påverkat mig mer än jag vill kännas vid.
Först lovar jag någon en dejt som jag sedan ställer in två gånger för att jag fegar ur, sen nu har jag tydligen get någon annan lite förhoppningar som jag inte alls är intresserad av att fullfölja då det egentligen bara finns en person i mina tankar, det finns bara en som får mig att bli knäsva, det finns bara en som ger mig fjärlilar i magen och det finns bara en som får mig att vilja bli din.

Men det är så svårt att avstå från uppskattningen från de andra, men jag bara leker med dom. Och det vill jag inte, jag vill ju inte att de ska få känna på det som jag fick känna på.

Så nu när jag insett detta så känner jag mig vilsen, då jag verkligen inte känner igen mig själv. Men sånt som händer misstänker jag..


Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0