Fredag

Idag är det fredag och jag är fattig..
Får inte pengar förän tisdag, det är illa.. har inte ens pengar så jag kommer till jobb måndag och tisdag.
Jag har typ 80:- kvar, så dom går ju åt ikväll till inträdet på Bahnhof..
Jag hoppas nu att Lova kan betala sitt läppglans för då kommer det in lite pengar där så jag kan klara helgen i alla fall..

Vi ska få frukost idag på jobb, de kallar den för julfrukost light.. Inte för att jag vet vad det ska innebära, men ändå :P



Jag tycker Lina att vi ska ge det till oss själva i 20års present, vi förtjänar det :)



"Don't pick a fight with an old man. If he is too old to fight, he'll just kill you."

Kommentarer
Postat av: theresa

då ses vi ikväll på bahnhof emma :D

2008-12-19 @ 13:50:12
Postat av: Lina

Vi om några förtjänar att unna oss själva något! Vi behver en glimt i vardagen..

2008-12-21 @ 01:06:26
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0