Fullt upp..

Ja, egentligen skulle jag skrivit ett inlägg i söndags om hur lördagskvällen var.. Men det blev inte riktigt så.. Och nu orkar jag faktiskt inte.. Så jag hänvisar till Lina där hon har skrivti om lördagen :)

Igår på jobb fick jag förfrågan om jag ville följa med jobb till Wallmans salonger, vilket jag självklart ville.. Bara det att man slutade jobba 16.30 och vi skulle samlas 18.15. Hur fasiken skulle jag hinna hem och göra vid mig? Som tur var erbjöd Lotten mig att följa med hem till henne och att jag sen kunde sova där.. För er som inte vet är Lotten gift med min farbor :)
Men jag hade ju inga saker med mig, som tur är har jag en gudasnäll syster.. Hon åkte hem från hbg på hålan, packade en väska åkte tillbaka till skolan och sen efter skolan åkte hon ut till mig på jobb och lämnade den :)

Showen på wallmans var grym, maten sådär.. Men helheten får helt klart en 4 :)
Vi hade grymt kul, och jag måste bara rekomendera baylies, kaffe och grädde! Det är grymt gott!

Idag på jobb har jag fått annat att också göra, så jag utökar mina arbetsuppgifter hela tiden :)

Men nu ska jag slänga mig framför tvn för att snart sova för jag är sjukt trött...

Kommentarer
Postat av: Lina

Gulligt att du hänvisar till mig snäckan :) haha

2008-12-03 @ 17:48:05
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0