Fyllan och förvirran

Ja, mycket kan ske i fyllan och förvirran.
Men igår var en bra kväll för mig i alla fall, gick och la mig med ett leende på läpparna. Det kanske inte behöver betyda något från din sida, men jag blev glad av det. Och det visar att du faktiskt bryr dig :)

Idag har jag och Lina varit i Helsingör och myst, och pratat en massa och fantiserat ännu mer. Vi har en dröm, och jag hoppas på den mer än något annat för bådas skull. Jag skulle bli lyckligast i världen om det skulle gå i uppfyllelse.

Sitter hos Lina nu, hon ska snart hoppa in i duschen och sen jag. Och efter att vi gjort vid oss bär det av på stan idag igen :) Gott snack!


Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0