Godkväll

Jag har insett att min blogg är som aktivas undermin arbetstid.. Det är ju inte vidare bra egentligen, men så har det tyvärr bara blivit.
Idag mår jag inte alls bra, är trött och hänge. Har klåda i ansiktet och mina ögon svider och kliar.. Vet inte alls vad det kan vara, är rädd att det kanske kan vara mitt nya Acne system, antingen att jag inte tåler det eller att det fungerar. Vet inte vilket faktiskt. Men får väll ge det några dagar till och se om det kan bli bättre, dock är jag just nu rödflammig i hela ansiktet, så det är tur man inte ska ut ikväll igen.

Var då ute en runda igår..
Började hemma hos Lina med att äta thaimat och planera 20-års fest. Det kommer bli sjukt bra tror jag :)
Sen gick vi ner mot stan, inom bowlinghallen för att hälsa på A, visade sig att K också var där och hängde. Så blev ju att man hälsade på honom med. Trevligt ;) Sen gick vi till Topspin för att kolla läget och hälsa på folket där. När klockan närmade sig tolv drog vi oss bort mot Bahnhof, för att dansa en del och kolla catwalken :) När vi hade sett det och klockan var vid halv två så kände både jag och Lina att vi var redo att gå hemåt, skulle bara inom Topspin en runda till och ta en cider. När vi kommer dit är A där och det ena med det andra leder till att vi går tillbaka till Bahnhof. Så vi stannade där till tre nån gång, och sen var det hemgång. Ringde pappsen som hämtade mig vid halv fyra.
Jag som skulle hem hyfsat tidigt för jag behöver min sömn, men det gick ju som det gick med det :P

Jag vet inte vad det är med mig och Lina, men det sker konstiga erbjudanden i vår närhet ;)

Ser i alla fall framemot den 25, då vi ska svina ordentligt.. Och det skall vara en rejäl förfest har jag bestämmt mig för :) Kom på det Lina, vi kanske ska höra med K om vi inte kan ordna någonting tillsammans?

Men nu ska jag nog sätta mig vid tvn och se nån film.. Vill egentligen gå och sova, men då vaknar jag väldigt tidigt imorgon istället och det orkar jag inte..

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Julia

låter som en härlig kväll!

2008-12-20 @ 18:58:39
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Lina

Ja, men det kanske vi kan göra :)

2008-12-21 @ 01:04:12
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0