GOTT NYTT ÅR!!

Ja, jag vill bara lite snabbt såhär passa på att hälsa alla ett Gott Nytt År!
Och så hörs vi av nästa år.. Humm, det kändes lite mysko att säga men så är det ju faktiskt!

Nu ska jag få på mig lite kläder så jag kan ta bussen som går om 1 timme och 30 minuter :) Ska hem till Lina och äta donken och sen fixa till oss och dra någon fördrink! We like!

Har för övrigt hittat en skiva här hemma som Emma L har fixat ihop 2006, till klassfesten vi hade då.. Massahärlig musik som man då lyssnade på för några år sen, bud på att ta med den till Lina och få lite nostalgi så här vid årets slut!

Sen får vi se vad det nya året bär med sig! Måste ju säga att sista veckan på 2008 har varit grymt bra, så om 2009 börjar somm 2008 slutar så är jag mer än nöjd!

Egentligen har 2008 varit ett bra år, tagit studenten, varit på massa galan studentfester, jobbat på lantmännen där jag träffade Magnus som trotts allt kommer betyda en del för mig, jag träffade Kim även om saker och ting är konstigt där så har vi ju ändå träffats och lärt känna varandra, mina relation med Linda har bara blivit bättre och bättre detta året, jag har börjat prata med Emma L mycket mer, jag pratar med Theresa vilket jag aldrig har gjort riktigt förr inte så som nu, jag och Lina har haft våra stunder men vi hittar alltid tillbaka till varandra, Lina har fått lägenhet som jag sovar över i nästan varannan helg :).. Ja, detta var bara en bråkdel av allt bra som har hänt.

Det som är tråkigt som hände 2008 är väll att jag tappar kontakten med Linnea allt mer, och det ger mig en klump i magen av obehag. Men det är svårt när hon jobbar hela tiden och så långt borta, plus att hon har Jocke som hon också måste ge tid till.. Jag har ju bara mina vänner och har därför lätt för att kunna ge dom tid, de har ingen annan att dela tiden med..

Men som sagt GOTT NYTT ÅR!! Och så håller vi alla tummarna för att 2009 blir ett galet år!

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :DDDD

2008-12-31 @ 13:11:42
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Emma

GOTT NYTT ÅR EMMA!!! <3

2008-12-31 @ 14:00:39
URL: http://lefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0