Introduktion

Idag har jag varit på introduktion hela förmiddagen. Fått massa information, mycket bra sådan också :)
Och som plus i kanten bjöd företaget oss som var där på lunch idag. Så vi fick fläskfilé, stekt potatis och grönpepparsås. Mums!
Och nu sitter jag här och har massa avtal att lägga in, så får väll återgå till det.
Ska ringa Lina ikväll också, det verkar ju vara lite spännande saker som händer där :P
Jag ska även ringa Linnea angående vår myskväll imorgon :)
Jag ska faktiskt inte gå ut på hela helgen, mys med Linnea imorgon och på lördag ska jag och mina systrar ha mys! Funderar på om jag och systrarna ska göra pizza tillsammans. Kan ju vara lite trevligt att göra mat tillsammans i alla fall!

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, såg att du läst min blogg och kommenterat.. Vi måste verkligem höras av ikväll, har lite att berätta ju :P. Haha

2008-12-04 @ 15:14:30
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0