Måndag.. Bitter ljuva måndag

Ja, då är det måndag igen. Jag hatar måndagar, det är bara att inse fakta.
Det som var skönt med denna måndag dock är att iprincip alla andra är lediga så det var nästan inget folk på bussen... Så det var fritt fram att ta vilken plats man ville, det gillade jag :)
Känns kast att jobba heldag idag och imorgon :/ I morgon är det ju trotts allt lilljulafton.. Då ska man väll ändå inte jobba kan jag tycka.. Men det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut för att man faktiskt tjänar pengar..

Ska faktiskt träffa Linnea ikväll, och på julafton och den 25.. Blir mycket av den varan denna veckan, det är bra har nog inte träffat henne på typ en månad.. Blir längre och längre mellan gångerna tycker jag :( Men vi vet vart vi har varandar så jag är ganska lugn ändå :)

Och Theresa, jag ska skicka ett sms till honom den 24 :) Och sen försöka prata med honom den 25.. Jag lovar mig själv det :) Nu jävlar ska det börja hända grejer i Emmas liv (eller icke existerande liv?)

Ha D!

Kommentarer
Postat av: theresa

JAAAAA härligt att höra emma.. det är bara att tuta och köra, som sagt du har inget att förlora.. jag hejjar på dig :D

2008-12-22 @ 11:44:26
URL: http://tiirajsa.blogg.se/
Postat av: theresa

det ska du veta, att jag håller alla mina tummar på dig :D jaaaaaaa du den förfesten vill jag mer än gärna komma på.. singstar, guitar hero och tre wuuuunderbara tjejer, det kan knappast bli bättre :D puss

2008-12-22 @ 12:34:30
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0