Mina misstankar var rätt..

Idag på fikan så satt jag med Anette, Tina, Charlotte och Micke.. Och då fick jag reda på att Micke är gift, men en man.. Jag som hela tiden har tyckt att Micke ser grymt bra ut, visst han är typ 30+, men titta kan man ju alltid göra ;) Men han är alltså homosexuell.. Hade mina misstankar då han har känts lite feminin i vissa tillfällen, men i dagens samhälle kan man aldrig vara nog försäker.. Fick reda på en hel del, som att dom inte pratar med hans svärföräldrar då de inte har accepterat deras förhållande och att han är helt galen i jul, han sa att han hade julfetichs ;) Haha.. Medan hans man var anti jul :P

Det var i alla fall en trevlig fika :)

Back on work.


Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0