Morgon ritual

Haha, jag har kommit på att jag har morgonritualer som jag ej kan bryta.. Det var i morse jag verkligen kom på att jag är lite smått störd :P
När jag kommer till busshållsplatsen ser jag att Lova står där och väntar på bussen. Och vi står och snick snackar lite (För er som inte vet är Lova vår granne) Sen så kommer bussen efter ett tag, och Lova hoppar på och sätter sig vid ett tomt fyrasäte och förväntar sig nog att jag också ska sitta där. Men icke, jag har mina rutiner. Så jag säger snällt men bestämmt till Lova att jag ska sitta längre bak, och går och sätter mig längst bak till höger, sätter i hörlurarna från iPoden i öronen, sätter igång Amy McDonald, lutar huvudet mot fönstret och somna. Samma sak varje morgon, och jag kan helt enkelt inte bryta det. Det skulle gör ont i hjärtat och själen..


Ska träffa Lina på onsdag, ser väldigt mycket fram emot det :) Och sen utgång med henne på fredag och helsingör på lördag :) :) Myspys!

Nu ska jag börja jobba är det tänkt :)

Kommentarer
Postat av: theresa

jaaa fan va mysigt :D frågan är bara om man ska vänta tills landgren har kommit hem igen, eller man ska göra det innon hon åker ? hmm

2008-12-08 @ 15:21:43
URL: http://tiirajsa.blogg.se/
Postat av: Lina

Längtar :)

2008-12-10 @ 23:16:24
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0