Nedräkning..

Jag är helt slut i huvudet, jag bara sitter och räknar ner minutrarna tills jag får gå hem.. Är 30 minuter kvar nu, funderar på att kanske gå och kissa och sen gå och ta lite mer varm oboy, allt för att få tiden att gå lite ;)
Jag dricker grymt mycket varm oboy, vi har en sån där kaffe maskin och där finns då också varm oboy. Dricker minst 5 kommar per dag :P Fast i dag har jag druckit en hel del kaffe, vi har så man kan få lite olika kaffe sorter också. Fin fint!

Men nu ska jag kissa, hämta oboy och sen arbeta lite :)

Kommentarer
Postat av: theresa

hmm., ja ausås bygdegård kanske inte är den bästa iomed att det flippa där förra gången med:P haha men annars kanske roddklubben ? eller om man är hemma hos någon som har bauta hus, typ ? hha jag vet inte :P

2008-12-04 @ 16:52:19
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0