Ny vecka med nya utmaningar?!

Ja, då sitter man här och ännu en måndag är påbörjad. Jag kan lätt säga att jag avskyr måndagar, men tyvärr kommer det alltid att finnas måndagar.

I helgen har det ju inte blivit så mycket sömn som jag kanske borde ha haft. Men vad gör det när man har haft en väldigt bra helg.

Jag är så glad att jag har dig Lina, kändes så bra att kunna berätta ännu en sak om mig själv som ingen vet. Finns dock mer jag vill dela med mig om till dig. Men det är mer om mig själv och mina inre tankar, men samtidigt som jag vill berätta för dig så vill jag inte belasta dig med det.

Har funderat om man skulle fixa ihop en helvetets förfest den 25, misstänker ju att det är en hel del som ska ut då så.. Jobbigt bara att man bor i Strövels, fast bussen går ju hyfsat bra ändå :)
Ska bra prata med das föräldrar först.. Kan ju hända att dom är lite anti mina idé :P
Men med hjälp av lite fjäsk och min charm så kommer det säkert gå bra ;)

Nu ska jag jobba, hard work work!

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så klart, du kan berätta allt för mig snäckan <3

2008-12-16 @ 00:27:18
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0