Ögon som sakta sluter sig..

Jag var helt säker att jag skulle somna innan :/
Jag bara kände hur ögonlocken blev allt tyngre och det var bara några sekunder från att jag skulle falla in i sömnens värld.
Så då fick det bli en lite promenad i korridoren för att vakna till liv, och en banan :)
Så nu är man lite piggare.
Vet dock att jag har en hel del att göra, har ca 400st Z03 att godkänna för januari och februari månad, sen vet jag att det ligger minst 500 för resten av året som jag helst också ska ta.. Så jag har att göra med andra ord..

I natt kommer Charlotte hem från Thailand, då har hon och pojkvännen varit där i två veckor, får väll höra om alla upplevelser på måndag då hon är tillbaka på jobb :)

Nu ska jag nog gå in till chefen och se om jag kan få ledigt den 7januari.. Håll tummarna!

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vi hade kanske kunnat ge det till oss själva i 20 års present? ;D

2008-12-18 @ 22:37:40
Postat av: Lina

Ja, vi hade kanske kunnat ge det till oss själva i 20 års present? ;D

2008-12-18 @ 22:38:27
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0