Panik

Ja, jag vaknade helt enkelt med panik i morse.. Klockan har ringt som vanligt och jag har stängt av den. Och när man stänger av klockan borde man gå upp, men jag kom aldrig så långt utan jag somnade om i min varma säng istället. Så klockan 6 kommer mamma in i rummet och frågar om jag inte borde ha gått upp.. Jo, det borde jag har gjort..
Så jag hade 45minuter på mig att duscha, klä på mig, tvätta ansiktet, äta frukost, och sminka mig lite.. Så paniken var ett faktum. Han dock varken äta frukost eller sminka mig. Så det blev att man bredde två mackor som man tog med till jobbet och åt när jag kom. Och sminket får vi klara oss utan idag. Tror det kan vara ganska bra för huden att få vila sig ibland, speciellt nu när jag kämpar med mina jädra finnar. Hoppas nu att det nya jag har ska funka, men det känns redan bättre nu faktiskt :) Lenare och renare om inget annat :P

I eftermiddag är det möte, hatar möten. Är så tråkigt att sitta och lyssna..

Imorgon är det fredag, då ska jag träffa Lina :) Vi ska planera fest och sen ska vi kolla modevissning :)

Nu ska jag jobba!

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0