Paranoid...

I morse när jag gick till bussen var jag helt säker på att jag var förföljd.. Lite jobbigt om jag börjar bli paranoid eller något, mysko..

Som vanligt är jag på jobbet och är dödstrött.. Sitter själv på vårt stora kontor, vilket är ganska skönt, men de andra kommer väll sen tror jag.. :)

Imorgon är det nyår, hoppas att det blir bra! Annars får väll jag och Lina sitta i hennes lägenhet och se dumma ut :P
Vi kan ju alltid hänga med våra kära "vänner" på topspin.. Humm, undra om de faktiskt har öppet?!

Idag ska jag faktiskt försöka sluta tidigare och åka in till Ängelholm och se om jag hittar något att ha på mig tills imorgon..
Sydde upp mina byxor igår så jag har i alla fall ett par shorts att ha på mig :)



För övrigt har jag bestämt mig för att 2009 ska bli ett galet år med massa fest och annat skoj! Har mina planer ;)

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0