Sälvdisciplin lika med noll

Jag har grymt dålig självdisciplin.. Jag ska erkänna en sak här och nu. Idag har jag varit på jobb sen 7.45 och jag har nog arbetat i cirka 45minuter totalt.. Jag som ändå kände mig pigg idag. Detta är inte bra. Men samtidigt så vet jag att alla de andra har också slappa idag för vi har typ slappat tillsammans.. Vi tog till exempel en timmes lunch, vi har egentligen bara 30minuter. Och vi har pratat och skrattat en massa, men vad ska vi göra, känns som att alla andra på jobb ändå är lediga.. Till och med chefen är borta så det är ju ingen som kollar oss ändå..
Men det är allt annat än bra, jag trodde jag hade mer självdisciplin än så, men tydligen inte..

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0