Shopping :)

Idag så flexade jag på jobb, så jag slutade redan 15..
Gick inom Espresso House för att köpa scones och vanilla latte, mums!
Sen tog jag tåget in till Ängelholm för att kolla affärerna där!
Gick inom Lindex för att se om jag hittade något där, och döm om min förvåning när jag hittade precis vad jag ville ha!
Så imorgon blir det mina shorts (som var ett par byxor igår men nu är shorts :)), tjockare strumbpyxor/leggins, vit skjorta och svart väst.. Vet dock inte riktigt vilka skor jag ska ha än, ville ha mina skoletter men är tveksam till om jag kanske borde gå in dom lite innan jag andväner dem på riktigt.. Så blir kanske ett par andra skor som är nästan samma mönster som byxorna :D

Men tror jag kommer bli nöjd i alla fall!

Ha D!

Kommentarer
Postat av: theresa

det kommer bli huuundra emma :D synd att jag inte träffar dig imorron dock :/ men det får vi ta igen en annan helg :D gott nytt år på dig.. pusspuss

2008-12-30 @ 20:46:49
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0