SKIT

Ja, igår skulle man ha varit hemma hos Lina och bara ha det mys.. Men det sket sig, på grund av mig.
Hade migrän igår, första på ett halv år, så det börjar ju bli bättre.. Men det som är sämre är att igår funkade inte mina piller.. Funkade dock förra gången, så nästa gång jag få ska jag ta dubbel dos :/ Jag får en känsla av att jag blir imun mot alla mediciner jag får mot migränen. För alla jag har haft har fungerat första gången sen funkar de inte mer och jag blir tvungen att byta igen.. Detta är typ soretn att prova sen har jag nästan provat allt som finns :S

Igår var det riktigt jobbigt, gjorde så fruktansvärt ont. Det är en hems smärta som är så koncentrerad och fokuserad. Den sitter på högersidan bakom ögat och ögonbrynet. Den är så ihållande så det känns nästan som att man kan ta på den, och det är ett så fruknatsvärt tryck i huvudet. När jag har migrän så får jag fruktansvärda tankar på hur man kan lösa det också.. Till exempel borra ett hål i huvudet för att släppa på trycket, plocka ut ögatoch ta bort vad som nu gör ont där bakom. Eller bara ta dö på mig så jag slipper smärtan. Och allt detta säger jag till mamma som sitter på min sängkant och ingenting kan göra mer än trösta och finnas till.. Plus att jag yrar och sludrar när jag pratar så hon hör väll knappt hälften av vad jag säger mellan snyfftningarna.
Jag hade nog kunnat göra vad som helst för att slippa migränen..

Så idag är jag hemma från jobb, känns lite halv kasst, men vet att jag inte hade orkat sitta framför en dator hela dagen idag då mitt huvud fortfarande inte är riktigt hundra..
Så istället sitter jag vid tv och kollar massa meningslösa filmer, men jag tycker om meningslösa filmer, typiska tjejfilmer :)

Nu ska jag sätta in pommes i ugnen och sen fortsätta kolla film, får se om jag orkar komma in och skriva något mer idag..

H D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0