Tårarna som sakta rullade ner för kinden..

Ja, då har denna kvällen börjat lida mot sitt slut och jag känner hur ögonen är trötta och bara vill sova.

Ikväll har det varit mysigt att bara spendera tid med Ida och Linnea, trotts allt så sker det inte så ofta att det bara är vi tre.
Vi började med att beställa mat från Bennys som Linnea cyklade och hämtade. Sen satte vi oss framför tvn med maten och kollade på Systrar I Jeans, helt okej film. Väldigt enkel och lättsam med små glimtar!

Efter första filmen valde vi att se A Walk to Remember, som var helt fantastisk, men ack så sorglig. Grät mig igenom halva filmen. Men klart värd att se.
 


Imorgon ska jag städa här hemma och sen bege mig till Emma för att öva lite lucia sånger.. Kan nog bli bra det här :)
För övrigt är jag grymt fattig denna månaden efter att ha köpt alla julklappar, så det blir till att leva fattigt ett tag :)

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0