Trötter

Idag är man sådär lagom trött med bara fyra timmars sömn och tre timmar på väla :P 
Vi var då ute igår, måste säga att förfesten var den bästa på länge :) Singstar, Guitar Hero och en hel del alkohol!
Jag kan bara säga att jag trivdes, och så fick jag imponerat lite med mina guitar hero skills :P 
Ute var det sjukt med folk, länge sen det såg ut så i Ängelholm :)
Vi drog först till Topspin, men där stannade inte jag så länge utan jag gick iväg för att snacka med Theresa. Och helt plötsligt hamnade vi på Morris :P Träffade lite mer trevligt folk där, och sen gick jag och mötte dom andra igen då de var påväg in mot staden. Sen blev det en runda morris igen och sen gick jag till Tres där Linda och Linnea var, där dansade vi oss heta ;) Hittade även Fredde, Robin och Pé där :) Nice nice! Blev lite dans med Pé, och en del med Fredde och Robin, om man nu kan kalla det dans killar :P 
Fick dansa en hel del med min kära Linda också, you and me babe, we rock the dancefloor ;)
Sen när det stängde klockan tre så begav vi oss hem till Lina för att hämta lite saker och så.. Sen blev vi hämtade av Linneas föräldrar.. 

Idag har jag varit på Väla, en hel del rea var där ju. Men hittade inget speciellt, köpte mig dock en klocka som jag är helt förälskad i!

Om någon timme blir det bowling i Ängelholm, är väll inte helt hej på det just nu.. Men det blir väll bättre kanske!

Ha D! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0