Trötter

Jag är så fruktansvärt trött så det finns inte.. Jag gick och la mig vid nio tiden igår och somnade vid halv tio.. Men när väckarklockan ringer är jag tröttare än jag brukar. Jag förstår det inte?!

Men man är i alla fall på plats på jobb, men denna dagen kommer vara seg, riktigt seg.

Ser fram emot ledigheten mellan den 24-28, fem hela dagar :)
Den 25 är det grymt mycket fest som gäller, eller jag är inställd på det i alla fall :) Så det hade ju varit kul om lite folk är ute då också! Men annars får jag väll klara mig själv, tror inte Jerry och Lenny skulle bli förvånad om jag skulle gå ut själv för att dricka :P Fan vad tragiskt det låter, så illa är det ju faktiskt inte.

Men nu ska jag återgå till jobb, lär väll komma in och skriva ett inlägg till sen idag för att komma ifrån arbetet lite :P

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0