Uppdatering

Nu tänkte jag ni skulle få en uppdatering av vad som har skett de senaste kvällarna!

25 december

Jag och Linnea åker hem till Lina för att förfesta. Efter ett tag kommer Linda och vi hämtar mat från Natalie, kyckling sallad är fin fint!
Ganska passligt kommer Tyrling, Erik och Daniel när vi gar ätit frädigt och förfestandet kan börja! Det blir singstar, Guitar Hero och Ölspelet, en grymt härlig förfest med andra ord!
När vi känner oss lagom förfriskade drar vi oss ner mot stan, närmare bestämt Topspin. Där det var grymt mycket folk :D
Men efter ett litet tag så drar jag och Theresa iväg för att prata lite, och helt plötsligt hamnar vi på Morris :) Efter ett tag där är Linnea och Linda på Tres så går jag över där en sväng och dansar :)
Liten kort summering av en bra kväll!

26 December

Kvällen börjar i bowlinghallen med familjen och mina planer för kvällen är att stanna hemma sen. Vilket jag informerar Andreas om, och han misstänker att mina planer kommer ändras, vilket jag är säker på att dom inte kommer göra :P
Men påvägen hem så när jag sitter i bilen skickar jag iväg ett sms till Lina om hon är sugen på utgång.. Och som alla vet är Lina alltid sugen på utgång :D
Så vid nio tiden får jag skjuts in till Ängelholm där det blir lite alkohol innan vi drar till topspin.. Men denna gången kändes det som att vi var helt själva där :P Men vi hade grymt kul, vi skrattade en hel del i alla fall.
När Lenny sen slutade klockan tolv satte han sig vid oss i baren och betalde två shotar var till oss, sen stack han till Bahnhof, som var 16.. Men jag och Lina är ju inte dem som är dem så vi hängde efter. När vi kommer in (utan att betala) så möter vi Lenny i gången.. Och han blev glad att se oss :D Så vi drar in till 18 avdelningen där han bjuder på vars en drink och en shot till :) Sen snackar jag och Lina gott med Nicklas (en av ägarna) och dansar som galningar :P
Sen när de stängde begav vi oss nöjda hemåt :)

27 December

Ännu en gång har jag sagt till folk att det inte blir utgång för jag skulle träffa släkten, men med lite eftertanka kom jag på att man kan ju gå ut efter det :P
Så efter lite vin och annat hos Anders och Lotten så bar det av till Ängelholm ännu en gång :)
Kommer hem till Lina och sticker ganska omgående ut :)
Kommer till topspin (Sällan vi är där), tackar Lenny för gårdagen och sen börjar en höjdare kväll.. Det blev mängder med shotar och några liter cider..  Theresa kom och gjorde oss sällskap och sen kom även Emma. Hade grymt kul och fick snacka gott med Lenny och Jerry. Haha, massa skit har dom två för sig, men vi gillar det :P
Skulle sen vidare till Morris, men när vi stått i en evighet i kön och äntligen kommer fram säger dom att dom inte släpper in fler.. Så vi skulle vidare på efterfest hos någon Thina kände, men vi kom typ in och vände.
Så gick vi vidare till Lindens, men helt plötsligt gick Emma till Klas, Lina gick iväg med X och Theresa gick hem. Så där stod jag ensam och övergiven :/ Men det löste sig hittade ju Lina sen så!

28 December

Vaknade upp hos Lina och mådde faktiskt bra fast man haft en tre dagars fylla. Var dock sjukt sugen på skräpmat, så vi halv ett tiden bar det av till McDonalds för en bigmac.. Sen körde vi ut till starby för att byta bil, för jag och Lina skulle till IKEA för hon skulle handla hyllor. Så idag har man spenderat några timmar på IKEA och Väla med Lina, mys!
Det jobbiga var att dessa hyllor var ganska långa och tunga, och vi skulle bära upp dom till hennes lägenhet. Men det gick faktiskt bra :)
Och nu sitter jag är och är trött, ska jobba imorgon. Inte så att man längtar direkt.

Här kommer lite bilder från helgen :)

25 December
Tyrling Daniel och Lina
Tyrling Daniel och Lina
Linda Lina och Jag
Linda Lina och Jag
Linda och Linnea
Linda och Linnea
Manlig kärlek
Manlig kärlek

26 December
Jag och Lina
Lina och Jag

Jag och Lina


27 December


En bra början på kvällen

Theresa och Lina

En jag :)

Theresa och Emma :)

Våra favoriter :)

Kvällen fortsätter i samma tempo :)

 
Kvällen var galen.. :)

Nu är det nog med bilder!

Ni får ha D!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott snack gumman ;) Baahh, jag hade viljat röjja med er ;) Längtar tills jag fått ett jäkla jobb, då ska ni få se ;)

2008-12-28 @ 20:44:31
Postat av: Linda

hahahaha, kan tänka mig det du ;) baaahh att jag missa det. Jaja, vi tar igen det snart ;) du får skicka öbver bilderna till mig :P

2008-12-28 @ 21:53:13
URL: http://lindiztankar.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt! DU MÅSTE SKICKA BILDERNA TILL MIG!



Vill tillägga att det lät som att jag och X gjorde något, men det gjordes det inte. X var väldigt kul, eller var X vän som var askalas roligare! Men lever på X längre :P (vill inte verka slampig här Emma ju :P )

2008-12-28 @ 23:07:00
URL: http://linastarnert.blogg.se/
Postat av: Theresa

Hahaha skön helg emma. Det måste definitivt göras om. Jag pallar dock inte med ditt o linas tryck på att shotta. Hahaha ni är gaaaalna ^^ ååhh snygga bilder, haha den sista hade jag glömt.. du måste skicka dom sen :D pusspus

2008-12-28 @ 23:27:23
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0