Uppsving

Var inne och kollade statistiken, och det har skett ett litet uppsving igår. Alltid lika kul!
Men ännu roligare hade det varit att veta vilka som faktiskt läser :) Så ni som läser kan väll skriva en lite hälsning här under, så har jag något att läsa under arbetsdagen också!

För övrigt så kan jag berätta att jag har olika delmål under dagen. Tänkte göra upp dom i en lista här.

1. Komma till jobb i tid.
2. Orka arbeta fram till fikan ca.9.30
3. Orka jobba till lunch ca. 12.30
4. Hålla mig vaken fram till fikan ca 15.00
5. Arbeta effektivt fram tills jag slutar ca 16.20
6. Hålla mig vaken under bilfärden hem, vilket jag nästan aldrig lyckas med :P

Så hela min dag går ut på att orka vara vaken för att kunna jobba.. Jag behöver nog mer sömn, eller mer kaffe?!

Ha D!


Kommentarer
Postat av: theresa

jag läser din blogg :D

2008-12-18 @ 20:45:22
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0