Vänner

Ville bara skriva ett litet inlägg tillägnade mina vänner.
Ni är det bästa jag har, och utan er hade jag helt enkelt inte orkat leva. Det är ni som gör att man orkar gå upp på morgonen, det är ni som gör att man kan klara av svårigheter i livet för man vet att man alltid kommer ha kvar er.
Jag är så glad att jag har er vid min sida på livets väg.
Även om vi alla har våra duster och konflikter så finns ni ändå kvar.

Ni är luften jag andas, någon att hålla fast i stormen och den räddande änglen i nöden.

Jag älskar er så otroligt mycket.

Och Lina, Linda och Linnea (haha, de tre L:en) Ni är mina absolt bästa vänner och utan er skulle jag inte känna mig hel..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå underbar du är snäckan! Älskar dig ler

2008-12-21 @ 21:07:29
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0