Affisch uppsättning

Idag har jag, Henke och Malle varit duktiga och satt upp affischer i Helsingborg.
Jag och Henke satte upp några i Ängelholm också, men ska gå till affärerna nästa vecka när vi fått affischerna i färg!

Så idag gick vi runt och letade efter runda saker där man sätter massa affischer, hittade nog en fyra fem sådana, så då var det fram med häftpistolen som gällde! Sen utanför dunkers finns en också, men det funkade inte att häfta så då fick vi tapetsera upp affischerna.. Det tyckte jag var kul :P

Kan man säga att vi har hållt på med affischiering? Är det ens ett ord? Vet ej, men det lät bra tyckte jag!

Nu ska jag kolla lite tv tror jag, är helt slut i kropp och själ.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0