Besvikelsen som sakta bubblar upp

Måste erkänna att jag blev besviken igår, men som vanligt hoppas jag på för mycket.. Vilket leder till att fallet blir extra långt och gör extra ont.
Men jag förstår verkligen inte varför man säger att man inte kan söndag men på måndag kan jag om man inte vill över huvudtaget?
Men men, det är din förlust ;P
Får se om jag kanske träffar dig på lördag, för jag hoppas att det blir Ekebofestivalen för mig och Lina då :) Ursäkt för att dricka, japp :D:D Haha

Ska hälsa på Lina i hennes lägenhet idag, jätte spännande! Men ska vänta att köpa en inflytningspressent tills jag vet om två månader att det verkligen är permenente.. Men vad ska man köpa då?!
Ge mig tips och idéer vet jag!! :)

Åhh, jag vill också ha egen lägenhet.. Längtar nästan skrämmande mycket nu, humm kan inte bara tiden gå nu så att det går ungefär ett år och man flyttar????!!!!

Har dock städat mitt rum i helgen (söndags) och nu trivs jag lite bättre och det ser nästan fint ut!

Ska försöka skärpa mig i mitt blogg skrivande, men jag är en för ointressant människa för att ha något att skriva om :S

Take Care//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0