GLASS-SUGEN

Jag är fruktansvärt glass-sugen nu och då har jag ganska nyligen vaknat.. Eller nej det har jag inte, gick upp 9.20 så det är snart två timmar sen :S
Men vad gör man inte för att få följa ett programm på sommarmorgon tvn hej hej sommar, Blue water High är riktigt bra :D:D

Idag ska jag till Väla med Linda och Linnea, mina små ögonstenar :)
Linnea hade ingen bil men jag flörtade till mig Poden av mamma och pappa så Linnea får låna den så slipper vi ta bussen :D:D:D
Så är vi på väla ska jag köpa glass där, mums :)

Nu ska jag gå och duscha, ha det fin fint

P&K <3

Kommentarer
Postat av: nadia

då är jag inte ensam om mitt glassbegär ;)

2008-07-02 @ 11:04:06
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0