Anställningsintervju

Idag var jag på anställningsintervju på Öresundskraft, och det gick bra!
Jag fick jobbet med andra ord :) Så jag börja jobba där imorgon klockan 8.00!
Det är en visstidsanställning till sista februari, men det kan bli förlängt. Men jag är glad för det jag får!


Nu ska jag försöka sova lite, har fått ont på hela högersidan, mest nacke axel och höft.. Men det är väll inte så konstigt, mamma tycker det ser ut som att jag är stelopererad :P Haha, men det ska allt inte få förstöra min dag på nya jobbet imorgon!


Kommentarer
Postat av: theresa

grattis till jobbet emma.. va kul för dig :) min praktik plats är inte långt därifrån :D då kan vi hälsa på varandra :D hihi

2008-11-24 @ 18:02:37
URL: http://tiirajsa.blogg.se/
Postat av: cooler

krya på!! eft, craschen...

2008-11-24 @ 21:42:15
Postat av: theresa

studio västra strandgatan heter den..

lycka till idag emma, det kommer gå skitbra :) pusspuss

2008-11-25 @ 07:48:59
Postat av: Emma

Hur gick det idag? :) nyfiken

2008-11-25 @ 19:48:27
URL: http://lefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0