En vakande ängel..

Ja, det kan man väll påstå att både jag och Emma har.

Imorse hände det som inte får hända påväg till jobb..
Jag och Emma körde rakt in i stenmuren, det är ett under att allt gick bra för det var en sjuk smäll..

Kör in i muren och bilen lyfts, för att sedan landa på högersidan och kasa men som tur är vänds bilen rätt tillslut.. Men grymt otäckt, hann typ bara tänka att detta kommer inte sluta bra.. Men det gjorde det som tur, både jag och Emma mår bra. Dock väldigt chokade och kan bara tänka mig hur svårt det kommer vara att somna ikväll, man lär ju se en massa bilder och ha en massa tankar..

Orkar inte ta det så detaljrikt, har bearbetat det hela dagen redan som det är..

 
Det som en gång var en mur...

 
Min högersida som gled i marken och fick en krossad ruta


 Vänster framparti finns det inget kvar av..


Kommentarer
Postat av: theresa

usch emma dåå.. jag hoppas ni båda är okej.. PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS

2008-11-23 @ 20:31:03
URL: http://tiirajsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Emma :) Ingen fara.. Jag antog det också, men det är ju inte lätt för någon av oss att veta. Låt oss bara tacka någon/något att vi är oskadda :)



En erfarenhet rikare, den bär vi med oss livet ut.

KRAM!

Lycka nu till imorgon :)

2008-11-23 @ 20:57:46
URL: http://lefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0