Första dagen på mitt nya arbete!

Idag var då min första dag på Öresundskraft, och det gick så grymt bra!
Jag blev så bra bemött och alla var så trevliga och snälla!
Den arbetsuppgift jag fick idag och ska hålla på med hela veckan ut och sedan en dag i veckan fick jag lära mig idag.. Och det gick bra det med, fick höra att jag arbetade flitigt och att jag var en bra tillgång. Det är inte helt fel att höra det!
Och först var jag lite skeptisk till folket som skulle kunna tänkas arbeta på ÖresundsKraft, min tanke var att alla var 30 plus och halv tråkiga.. Men så är det verkligen inte, och det finns några snygga boys också.. Speciellt Daniel i receptionen ;) Haha..

Men jag ser helt klart fram emot att åka till jobbet imorgon, då ska jag få tillgång till min data och mitt skrivbord, och det kommer bara vara mitt under tiden jag arbetar där.. Det känns faktiskt ganska bra :)

Efter jobb idag har jag hjälpt mamma att julstäda, så jag har städat hela köket så nu är det riktigt skinande rent :)

Men nu ska jag kolla tv och slappa lite innan sängen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0